Pisz śmiało
i inwestuj ze mną

Promocja nowego lokalu gastronomicznego

Powstanie nowej firmy zawsze kojarzy się z wieloma pytaniami. Jednym z nich jest droga dotarcia do konsumenta. To sondowanie jest niezwykle istotne w specjalności gastronomicznej, bo z jednej strony sektor staje się w rozmaitych miejscach nabity, z drugiej tymczasem konsumenci częstokroć wybierają to, co poprzednio znają. Jak więc zwabić gości do nieznanego lokalu?

W nowoczesnym świecie niepodobna wywalczyć zwycięstwo, jeśli akcji promocyjnej nie zacznie się sporo wcześniej przed startem restauracji. Powinno się dobrze przemyśleć koncepcję, na jaką winno się składać m.in. logo wpadające w oko, rozpoznawalna nazwa oraz pociągający sposób zanęcenia. Niech wzrokowy przejaw lokalu wpija się w umysły i serducha potencjalnych klientów, nie wyłącznie w niedalekiej okolicy! Jak najbardziej można to powiązać z rabatami, np. dla pierwszych 20 gości, którzy przyjdą skonsumować z wręczoną im ulotką.

W czasach internetu de facto nie sposób zareklamować marki bez sięgania do netu. Zaprojektujmy przystępną klientom stronę www z dostępem do menu, stwórzmy konta na serwisach społecznościowych, może nawet kanał na YT, jeśli nie boimy się od czasu do czasu znaleźć się przed kamerą i zdać relację przykładowo o zdrowym żywieniu. W takowych kanałach warto również spróbować zorganizować quiz, w którym nagrodą zostanie znaczny upust przy pierwszej wizycie. Przyzwoicie będzie podobnie pomyśleć o profesjonalnym seo witryny www, a także o opłacanych reklamach w wyszukiwarkach internetowych bądź na Fb. Im więcej pozycji, w jakich kontrahent nas zweryfikuje, tym odpowiedniej.

O ile mamy takową szansę, jesteśmy w stanie zaproponować kupon do własnej restauracji w lokalnych imprezach ewentualnie grach dobroczynnych. Zdziała to, że wpadną do nas następni klienci, którzy mogą nas chętniej rekomendować znajomym zważywszy na na sposób trafienia do baru. Nic nie przeszkadza, ażeby spisać dodatkowo korzystną propozycję biznesową i wysłać ją do pobliskich korporacji. Biznesowy posiłek w nowym punkcie ma szansę być ciekawą alternatywą dla menedżerów. Tak naprawdę możemy znaleźć sobie moc grup, którym możemy oferować kooperację. Całość zależy od pytania, jaką mamy strategię swojej restauracji oraz jaka aura tym samym będzie tam rządziła.